Vuosi 2006

Joulumyyjäiset 1.12.

Joulun laatikkomyyjäiset järjestetettiin kotiseututalossa perjantaina 1. joulukuuta klo 13 – 16.

Myynnissä oli jouluun liittyviä kotileivonnaisia ja perinteisiä jouluun kuuluvia peruna-, porkkana-, lanttu- ja maksalaatikoita. Laatikot loppuivat jälleen kesken, vaikka emännät leipoivat nytkin kaikkia laatikoita enemmän kuin ennen. Myös museokauppa oli avoinna: Myynnissä oli Kurikan Joulu 2006, Paulaharjun kirjoja uusiopainoksina, kuvateoksia, pyykkikurikoita eri kokoja ja Kurikan historiaa I, II 1 ja II 2 -teoksia, Kurikan seurakunnan historia -teoksia Aulis J. Alasen Kirkosta ja kirkonmäeltä ja Maija Myllykosken Kirkko keskellä elämää. Samalla nauttiin joulutorttu kahvit kotiseututalon takkatulilla. Ohjelmaosuudesta vastasivat joululaulujen kera dir.musices Voitto Latva-Luopa harmonikka ja emeritus kaupunginjohtaja Pekka Vuorinen esilauluin.

Moni ehti hakemaan joulun tuoksua ja joulutunnelmaa omaan kotiin! Nauttikaa hyvänmakuisista ruuista jouluna 2006. Hyvää Joulua Teille kaikille toivottavat Kurikka-seuran emännät.