Vuosi 2011

Juhannusaaton juhla 24.6.2011

Juhla alkoi lipunnostolla kotiseututalon pihapiirissä juhannusaattona 24.6.2011 klo 18.00 jatkuen kesäteatterin katetussa katsomossa.

Ohjelmassa oli:
Siionin kanteleen virsiseurat Kurikan Pelimannien säestyksellä johtajanaan Jaana Pihlaja. Puhujana oli kappalainen Aija Niemelä. Esilaulajana ja Siionin kanteleen virsiseurojen juontajana oli dir. cant Maarit Rautanen. Duettoja esittivät Maarit ja Pekka Rautanen. Runokerho Pihlajanmarjat lausui runoja ohjaajanaan Laura Männistö.

Väliajalla oli mahdollisuus ostaa muurinpohjaplättyjä ja kahvia tai mehua kolmen euron hintaan. Kahvituksen tuotot käytetään kirkkomuseon ylläpitoon.

Sateen uhasta huolimatta paikalle saapui yhteensä yli 300 henkeä nauttimaan keskikesän juhlasta. Kesäillassa oli myös mahdollisuus tutustua myös Kurikan museon ja kotiseututalon moniin näyttelyihin.

Kurikka-Seuran ja Kurikan seurakunta