Vuosi 2011

Koko perheen museopäivä 14.8.2011

Koko perheen museopäivää vietettiin Museonmäellä sunnuntaina 14.8.2011.

Ohjelmassa oli musiikkia, Kurikan Pelimannit soittivat Jaana Pihjalan johdolla, solistina, juontajana ja yhteislaulujen esilaulajana toimi Mauri Niemi. Jurvan kansalaisopiston tanhuryhmä esiintyi johtajanaan Lea Virta ja säestäjänä Niko Harjuketo. Kurikkalaisten nuorten bändi Infected Chorus, jossa esiintyivät Anniina Martonen laulu, Iina Keski-Lusa kosketinsoittimet, Riikka Tuomisto sello ja Roope Kalliokoski rummut. Tervehdyspuheen piti Kurikka-Seuran varapuheenjohtaja Arvo Pakka. Lasten viihtymisestä vastasi Anniina Kivimäki johdatellen lapset tonttuseikkailuun, esineiden tunnistamiseen, piirtämiseen ja värittämiseen. Martat hoitivat muurinpohjalättyjen paiston. Kurikkaseuralaiset myivät arpoja. Museon näyttelyihin tutustuminen oli ilmaista. Kiitämme arpavoittojen lahjoittajia ja kaikkia museopäivään osallistuneita.