Vuosi 2010

Kurikka-Seuran historia -kirja myynnissä

Kirja julkistettiin 11.7.2010, ja sitä on saatavilla Kurikan kotiseututalossa. Kirja maksaa 25 euroa. Teoksen voi tilata myös postitse, jolloin hintaan lisätään käsittely- ja postituskulut.
Kurikka-Seuran historia. 75 vuotta kotiseutu- ja museotyötä Kyrönjoen muhkeissa kurikkalaisissa maisemissa -kirjan on kirjoittanut hum. kand. Atte Honkaniemi ja kustantanut Kurikka-Seura ry. Kurikka-Seuran historia -kirja on 192-sivuinen teos, joka kokoaa Kurikka-Seuran historian yksiin kansiin kertoen, kuinka seuran tehtäväkenttä on laajentunut museotyöstä elämyksiä tuottavaksi toiminnaksi.

Kirjassa on kuvitusta yli sadan kuvan verran ja siinä on esitelty Kurikan Pitäjämuseoyhdistyksen ja Kurikka-Seuran puheenjohtajat ja kunniajäsenet, sekä se sisältää henkilöhakemiston.