Jäsenyys

Liity jäseneksi Kurikka-Seuraan!

Tule mukaan Kurikka-Seuraan! Jäsenenä tuet Kurikka-Seuran monipuolista toimintaa. Kurikka-Seura ylläpitää Kurikan museota, kokoaa vaihtuvia näyttelyitä, elävöittää historiaa teatterin keinoin, julkaisee vuosittain Kurikasta Kotoosin -lehteä sekä järjestää lisäksi muita, jäsentensä näköisiä tapahtumia. Miltä sinun Kurikka-Seurasi näyttää?

Mitä Kurikka kotiseutuna sinulle tarkoittaa vai oletko kenties muualta kotoisin, mutta haluaisit tutustua uuteen kotiseutuusi? Vai oletko kenties ulkokurikkalainen tai jos ei muuten, niin ainakin henkisesti Kurikasta? Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita iloiseen joukkoomme!

Kurikka-Seuran jäsenyys 2024

Jäsenmaksu on vuodelta 20 euroa. Jäsenlomakkeen täyttämisen jälkeen järjestelmä lähettää maksutiedot sähköpostilla. Jos viestiä ei kuulu, eikä se löydy roskapostilaatikosta, olethan meihin yhteydessä!

Täytä yksityishenkilön jäsenlomake tästä

Täytä yritys/yhteisöjäsenen jäsenlomake tästä

Jäsenedut

Ilmainen sisäänpääsy museoon

Onko sinulla muuta kysyttävää jäsenyydestä? Ovatko yhteystietosi muuttuneet?
Ota yhteyttä jäsenasioista vastaavaan:
Eino Korpilahti
puh: 040-562 5779