Vuosi 2009

Rapakon takana -näytelmä harjoiteltu hyväksi

Rapakon takana -näytelmän harjoitukset alkoivat torstaina 28.5.2009 klo 18.00. Iltaharjoitukset jatkuivat heti kesäkuun alussa 1.6. Arto Myllärisen, Eliisa Erävalon ja apulaisohjaaja Seppo Salomäenpään johdolla tiiviisti jokaisena iltana kenraaliharjoituksiin 5. kesäkuuta saakka.

Lapsinnäyttelijöitä Maija-Leena Rosténin englanninkieliseen koululaisten ryhmään saatiin lisää. Myös kuorolaisten ryhmä täydentyi.

Kiitos lämpimien säiden, katsojia saapui kiitettävästi esityksiin. Sunnuntainakin 7.6. saimme Etelä-Pohjanmaan lehtiseuran / Ilkka-lehden tuella Jaakko Ilkan suku yhdistyksen 30-vuotissukujuhlaan saapuneet suvun jäsenet täyttämään katetun katsomomme. Ohjaajamme Arto Myllärinen oli tuon sunnuntai-illan vielä vahvana tukenamme yhdessä apulaisohjaajan Seppo Salomäenpään kanssa.

Maanantai-iltana 8. kesäkuuta klo 19 näyteltiin jo alkukesän viimeinen esitys. Elokuun koululaisesitykset järjestettiin myöhemmin.

Hyvää alkavaa kesää Teille kaikille!
Kurikka-Seuran johtokunta ja kesäteatterilaiset