Vuosi 2006

Vanhan aseman makasiinilla joulumarkkinoilla sunnuntaina 3.12.

Kurikka-Seuran johtokunta osallistui sunnuntaina 3.12.2006 klo 12-16 Kurikan Yrittäjien Vanhan aseman makasiinilla joulumarkkinoille. Kurikka-seuran myyntipöydältä löytyi joululahjoiksi Museokaupan aineistoa mm. Samuli Paulaharjun teoksia uusiopainoksina, Kurikan historiaa I ja II(osat 1ja 2), Kurikan seurakunnan Aulis J. Alasen kirjoittamaa Kirkosta ja kirkonmäeltä historiaa ja uusinta Maija Myllykosken kirjoittamaa Kirkko keskellä elämää -teosta, kuvateoksia ym. Kurikan Joulun 2006 väripainoksen 6 euroa kpl. hankki moni markkinoilla vieraillut ostaja. Pyykkikurikoita löytyi eri koristeluilla neljää eri kokoa sekä viiperöitä ja naapperoita lapsille pukinkonttiin jne. Moni joulupukki on tämän jälkeen käynyt kotiseututalolla Museokaupassa hankkimassa ko. lahjoja. Nyt on myös Häjypoika ja hajamieli -näytelmää saatavissa DVD:nä ja VHS:nä. Vielä löytyy myös Mettäperän poika -näytelmää VHS:nä.