Vuosi 2008

Kesäillan yhteislaulutapahtuma Museonmäellä

Kesäillan yhteislaulutapahtumaa Kurikka-Seuran Museonmäen kesäteatterilla vietettiin upean kesäsään tunnelmissa torstai-iltana 5.6.2007 klo 19 -20.30 .

Ohjelmaosuudesta ja yhteislaulujen säestyksestä vastasivat Kurikan Pelimannit johtajanaan director musices Voitto Latva-Luopa. Illan juontajana toimi emeritus-kaupunginjohtaja Pekka Vuorinen, hän myös vastasi solistiosuuksista ja toimi esilaulajana yhdessä pankinjohtaja Kari Pihlajamäen kanssa. Tapahtuman avasi Kurikan pelimannien puheenjohtaja Risto Karlstedt

Kurikka-Seuran emännät huolehtivat illan tarjoilusta muurinpohjalettujen paistosta ja kahvittelusta, josta tulot tulevat vähentämättömänä kotiseututyöhön. Tilaisuuteen vapaa pääsy.

Yhteistyössä: Kurikan Pelimannit, Kurikka-Seura ry. Kurikan kulttuuritoimi, Kurikan Paikallisosuuspankki ja Pohjanmaan Kaluste.