Vuosi 2008

Kurikan Joulu 2008 ja muut museokaupan tuotteet

Kurikan Joulu 2008 on ilmestynyt. Kolmannen kerran nelivärijulkaisuna ilmestynyt lehti sisältää muun muassa Kurikka-Seuran, Kurikan kaupungin ja seurakunnan tervehdykset, katsauksia Kurikan kuluneeseen vuoteen sekä muisteluja menneistä ajoista ja historia-artikkeleita.

Lehden hinta on 7 euroa. Joululehteä myydään Kurikan kotiseututalossa. Sitä on myös saatavissa koululaisilta, kirjakaupasta, useimmista kioskeista, huoltoasemilta, marketeista ja muista kaupoista sekä Kurikka-seuran johtokunnan jäseniltä.

Kotiseututalossa museokaupassa on myynnissä myös Osmo Rinta-Tassin Kurikan historioita (osat I, II.1 ja II.2), Samuli Paulaharjun teoksia, joista lapsia kiinnostanee postuumisti julkaistu Metsän satua ja totta.

Petri Kapasen kuvateoksista löytyy vielä muutama kappale luontokuvauksia Kurikasta sisältävästä Näin minä sen näin -teoksesta ja uusimpana juuri ilmestynyt Kurikka-kuvateos tästä päivästä.

Kotiseututalo näyttelyineen on avoinna joulu—tammikuussa arkisin klo 9—16. Museo on suljettu talviaikaan.