Vuosi 2007

Perinteiset joululaatikkopäivät ja joulumyyjäiset joululauluineen 4.12.

Kurikka-Seuran emännät järjestivät perinteiset Joulun laatikkopäivät ja joulumyyjäiset tiistaina 4.12.2007 klo 14-16 Kurikan kotiseututalolla. Myynnissä oli perinteisiä jouluun kuuluvia peruna-, porkkana-, lanttu- ja maksalaatikoita, joululeivonnaisia. Kaikki tuotteemme menivät kuin kuumille kiville. Lupaamme valmistautua ensi joulun alusviikolle yhä suuremmilla määrillä.

Tilaisuuden joulutorttukahvit nautittiin kotiseututalon takkatulilla joulumusiikin soidessa taustalla. Esilaulajina ja säestäjinä toimivat Kurikan Pelimanneista Voitto Latva-Luopa director musices, harmonikka, puheenjohtaja Risto Karlstedt, harmonikka ja Kerttu Sillanpää, laulu. Parhaat kiitoksemme esiintyjillemme.

Museokaupassa löytyi myös monille tontuille pukinkonttiin sopivaa, Kurikan Joulu 2007 neliväripainoksena ilmestyi myös juuri tuohon H-hetkeen.

Kiitämme kaikkia Teitä, jotka tuitte kotiseututyötämme ostamalla kotiseutuyhdistyksemme tuotteita. Tuotto menee kokonaisuudessaan kotiseutu- ja museotyöhön, lähinnä nuorten opiskelijoittemme palkkaamiseen kesäoppaiksemme ja museotyönharjoittelijoillemme.
Kurikka-Seuran johtokunta lausuu myös lämpimät kiitoksemme emännillemme ison urakan suorittamisesta.
Kurikka-Seuran johtokunta ja Kurikka-seuran emännät.